KlachtenHet kan voorkomen dat u een klacht heeft over bepaalde zaken op school. Het is belangrijk dat deze klacht zo snel en zo goed als mogelijk wordt opgelost, zodat wij samen met u weer het beste voor uw kind kunnen betekenen. Heeft u een klacht?
Voor onze klachtenregeling klik hier
Taakomschrijving interne contact personen Zonova Er is op iedere school ten minste één contactpersoon die de klagende-partij (leerling, ouders, personeelslid) verwijst naar de externe vertrouwenspersoon voor begeleiding bij de klachtenprocedure en naar een functionaris die de klacht kan wegnemen. De contactpersoon zal daartoe:
De contactpersoon beperkt zich tot deze taakstelling. De contactpersoon begeleidt de klager niet in welke vorm dan ook, bemiddelt niet en lost niet op. Rol van de extern vertrouwenspersoon: Opvangen en begeleiden van de medewerker/ouder met een vraag/klacht
De vertrouwenspersoon staat in dienst van de klager en zal dus zelf geen bemiddeling doen of inhoudelijke standpunten in nemen. Ook doet de vertrouwenspersoon niet aan waarheidsvinding. De externe vertrouwenspersoon van Zonova is mw. M. Fuijkschot, te bereiken op 06 31631673 of via email mfuijkschot@hetabc.nl |
Contactgegevens |
Neem contact opBasisschool Polsstok | Locatie
| Stuur ons een bericht |